18 Aralık 2007

Ah bu şarkıların gözü kör olsun...



Bugünüm yarın olsa ya da hep yeni baştan yaşamak ne güzel olur hiç başlamamışsan...


Geriye ne kalırdı yaşananları atsan? Seni bir daha yaşamak isterim aslında...


Dinlediğim her şarkıda bir parça buluyorum bu aşka dair.


Yeni baştan yaşamak istediğim gün 3 Mayıs 2005. Aslında tekrar yaşamak istediğim başka günler de var hayatımda ama 3 Mayıs en güzeli, en heyecanlısı ve aşkı hissettiğim , içimin en çok kıpır kıpır ettiği gündü. Aşk tek taraflı olsa bile ..... yazacaktım ama O' nun da bana aşık olduğunu o kadar iyi biliyordum ki; 18 yaşındayım ne gördüm ya da ne yaşadım ki diye düşünülse de yine de bir dişi olarak karşımdaki erkeğin bana olan bakışlarından, yaklaşımından, ellerimi tutuşundan duygularını hissedebiliyorum. İlkokulumu,orta okulumu ve lisemin 2 yılını okuduğum şehre Kayseri'ye beni bağlayan, bana orayı bu şehri sevdiren O'ydu. Hani lise aşkları unutulur biter gider derler ya ben de öyle olur zannettim öyle de oldu gibi görünse de bende öyle bir acı bıraktı, öyle bir yara açtı ki hiç iyileşmeden, kurumadan, öylece duruyor içimde. Benim onu hala düşünmem, acısını deli gibi hissetmem (zaman zaman) alışkanlık mı, saplantı mı, yoksa platonik bir hal alan aşk mı bilemiyorum... Sizce?

1 yorum:

SçL dedi ki...

cnm aşkı bulmanın kolay olmadığını düşünüyorum. özellikle yaşamak hiiiiç kolay değil. çok içten yazmışsın; yaşadığın, hissettiğin duygular tüm çıplaklığıyla...
ne diyim, bekliyorum yeni yazılar...