20 Şubat 2008


Yazmıyorum günlerdir sizlere. 2 gündür güzel kararlar almaktayım:) En önemli olan2 tanesinden bir tanesi tiyatro okullarının sınavlarına hazırlanmaya başladım. Diğeri ise zayıflamaya karar verdim... Ama kendim için. Kendimi daha güzel ve daha güvenli hissetmek için:) Beni zayıflamaya teşvik eden de Maske' nin saygı değer elemanı Zeki Abim. Onunla da aynı kaderi paylaşıyoruz. Dün gelip 7-8 kişinin yanında bana '' Kız 2 haftadır dikkatimi çekiyor da sen kilo veriyosun '' deyince bende farketmeden böyle belli dercede verebiliyorsam demekki biraz da dikkatli olsam daha hızlı kilo veririrm diye düşündüm:) Evet bütün hedeflerime sıkıca sarıldım ve onların uğrunda elimden geleni yapıcam..
2 gündür hatta 3 gündür hep aynı şarkıyı dinleyip duruyorum. Badem ve Özlem Tekin-Kalpsiz ::(
Yollardayım evsiz,
Bin dertliyim sensiz,
Söyle bana sebepsiz,
Afferder mi aşk?
Yollardasın evsiz,
Mutku musun bensiz?
Söyle bana sebepsiz,
Biter mi aşk?
İnsanlar yazınca ne güzelde yazıyor. Bazen sıkıldığımı düşünüp başka bir şarkı açıyorum ama gene kapatıp bu şarkıyı açıyorum:) Şarkı şu sözlerle bitiyor :
Sen ağlama dedin,
Hani dönecektin,
Bir damla gözyaşımı
Silmeye bile gelmedin...
O' nu sorarsanız elimde O' na ait ne varsa artık yok. Hiçbir şey kalmadı::( Hala konuşmuyoruz, göz göze gelmiyoruz. Bazen hatırladığım zamanlar oluyor evet birazcık gözlerim doluyor ama işte o kadarı da elimde değil. Bir hiç uğruna herşeyi bitirdi ve kırdı.
Demekki bunu da yaşayıp birşeyler öğrenmem gerekiyormuş...
iyi geceler...

1 yorum:

SçL dedi ki...

yeni kararların sana çok yarayacak eminim :) çok sevindim..
şarkı gerçekten muhteşem!
ve evet aşk ne kadar yoğun, gerçek olursa olsun gururdan ya da öfkeden veya başka bir sebepten bilmiyorum sevgili gözyaşını silmeye gelmeyebiliyor...
çok acı ama bu böyle :(
öğrenmek, yaşamak, yaralanmak insanların yaşaması gereken şeyler
bence üzülme, ders al, büyüdüğünü hisset.