09 Mart 2008

derdim seninle... acın en dipte...

Senelerdir bilgisayarımda olmasına rağmen daha ilk defa bugün dinliyorum bu şarkıyı. Dorian-dipte. Gerçekten güzel bir rock parça. Dünde daha geç bir saatte yazmak istedim ama tam anlamıyla duygularımı ve düşüncelerimi sizlere daha doğrusu tek okuyanım ablama rahat anlatamayacağımdan dolayı yazmadım. Ne yazıcaktım onu da bilmiyorum. Ama cuma günü iş çıkışı 2 tane güzel konu bulmuştum. Bir tanesi öyküydü diğeri ise o anda aklıma gelen ilginç bir düşünce: ''Aşkın bana yaramadığını düşündüm.'' Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama galiba yaramıyor. Ee bunu düşünmem için ilişkilerimi analiz etmem gerekiyor. Onu da yaptım. Ama sonra baktım ki hep aşktan yazıyorum ve sıkıyor muyum acaba okuyanlarımı yani ablamı :) Değiştirdim ve öykümü nasıl yazıcağımı düşünmeye başladım. Tam o sırada en büyük hayalim yani film senaryom aklıma geldi ve bundan sonrki yazılarım da sizlere bölüm bölüm onu yazmaya karar verdim...

Hiç yorum yok: